The profile pic above your post is out to kill you. How screwed are you?

CopperCoyote

Member
Jan 10, 2019
139
6
15
Bones
🦴0.02BN
Pronouns
Masculine
I thought this might make for a pretty fun game, especially since most of you probably picked profile pics that match your kintypes.
 

Cipher

Member
Sep 27, 2018
147
10
10
Bones
🦴2.02BN
Pronouns
Feminine
Hm I guess for me it would depend on if I'm defending as my kintype or my profile pic. If I'm my kintype, then I'll be fine haha immortality and such. If I'm defending as my profile pic, could go either way given it's a pretty venomous snake versus a coyote.
 

Eersian

Active member
Nov 21, 2018
372
4
25
Bones
🦴0.02BN
Pronouns
Feminine
I'm terrified of horses and once saw this gif of a girl being whipped around by a horse that had her hair in it's mouth
 

Eersian

Active member
Nov 21, 2018
372
4
25
Bones
🦴0.02BN
Pronouns
Feminine
I'm terrified of horses and once saw this gif of a girl being whipped around by a horse that had her hair in it's mouth
 

CopperCoyote

Member
Jan 10, 2019
139
6
15
Bones
🦴0.02BN
Pronouns
Masculine
Hmmm . . . as a coyote, I might be able to hide or run away, but in my human body, I'd be dead in an instant. I am in no way, whatsoever, prepared to fight a dragon.
 

BubbleSpirit

Member
Apr 8, 2020
50
3
11
Bones
🦴5.04BN
Pronouns
Neutral
Dragon vs. coyote? Yeah...I think I'd be okay.

In my human body though? If the coyote is persistent enough, I don't think I'd stand a chance 😂 The best defense strategy I know is to shout, "WHAT'S THAT OVER THERE?" then run in the opposite direction when they look at it.
 

Shezep

Active member
Gold Donor
VIP
Feb 6, 2019
591
81
36
Bones
🦴17.02BN
Pronouns
As a human against a dragon? Maybe with the right gear, which I don't have, so, not a chance.

Against my kintype? No problem. Against my profile pic? Maybe not a sure bet, but the chances are good that I'd win.

https://warframe.fandom.com/wiki/Inaros#Abilities

Add crazy acrobatic skills and overpowered weapons to that list above. (Although there are better frames than Inaros for singular boss fights. It would be easier if you brought a dozen of your weaker friends so he can steal their health.)
 
  • Haha
Reactions: 1 user

SpeedingRainbow

New member
Jun 29, 2020
2
0
0
Bones
🦴0.00BN
Pronouns
Neutral
In my human body, I'd be screwed. I'm pretty sure my profile pic has sharp teeth...

Maybe my kintype would be able to fight (or at least run away lmao) but I don't know it yet, so I really can't say.
 

Debleb

New member
Jul 1, 2020
4
0
0
Bones
🦴0.02BN
Pronouns
Feminine
In my human body I'd probably be able to get away... hopefully

As my kintype? Yeah, I'd probably be alright
 

Seranvis

New member
Apr 4, 2020
42
3
0
Bones
🦴1.02BN
Pronouns
Hm... as a human? It would largely depend on what kind of hardware I could count on. But probably fine.

As kintype? No problem. Free meal.

As the character from pic? :D
 
  • Like
Reactions: 1 user

Vintage

New member
Dec 27, 2018
325
12
0
Bones
🦴1.50BN
Pronouns
Feminine
Is....Is that even a question worth considering for me? I mean just look to the left and decide my fate. Next to none
 

Red-in-Tooth

Machairodont Felid
VIP
May 21, 2019
572
59
41
Bones
🦴76.02BN
Pronouns
Masculine
There are few animals which give me any pause for thought in a fight and chimpanzees and their relatives are some of those. I might hold my own but I am likely to suffer for it.
 

CopperCoyote

Member
Jan 10, 2019
139
6
15
Bones
🦴0.02BN
Pronouns
Masculine
Lol, yeah right! As a human, I could easily kick wimpy Sora in his non-existant balls. As a coyote, I'd bite his face off. He doesn't stand a chance.