Jump to content

Recommended Posts

I think everyone knows how to play this but 
someone says what they have never done and the next person says yes / no and ask another question ...
Never have I ever been to Disneyworld

Share this post


Link to post

i haven't either!

never have i ever puked on a roller coaster...(if you have, please tell the story, lol)

Share this post


Link to post

I haven't either. Limos are too conspicuous

Never have I ever gotten lost in the wilderness

Share this post


Link to post

Me neither... would love to one day, though! Actually one of my unrealistic dreams is to learn to pilot one, haha.

Never have I ever been to the US.

Share this post


Link to post

Nope but I want to

Never have I ever gotten into a fight on a night out 

Share this post


Link to post

Nope... I've never even went on a night out. I'm too boring and introverted for that, aha.

Never have I ever rode a motorbike!

Share this post


Link to post

Yes i do drive a motorcycle 

Never have i ever participated in a demonstration

Share this post


Link to post

I have participated in two demonstrations. 

  1. I conducted a 1-person counter demonstration against transphobic Target Rebukers back in 2016; admittedly, I was not civil to them what so ever, but it got the point across and they left.
  2. I participated in a demonstration against the Church of Scientology in Tampa, FL. 

Never have I ever been out of my home country.

Share this post


Link to post

I failed math in highschool. I skipped the class a lot. I was a bad noodle. 

Never have I ever had a surgery.

Share this post


Link to post

Yes, I've had two surgeries with general anaesthetic. Nothing dramatic. It's funny: one second you're in the operation room, next second you wake up in the wake-up room and in between... is nothing. No memory, no time, nothing. The real problem is the recovery afterwards. Had kinda hole in my back last time which they covered with a huge plaster... quite disturbing :biggrinderg:

Never have I ever personally met an otherkin.

Share this post


Link to post

Nope 

Never have I ever been snorkeling. (Always see how fun it looks on TV but haven't had the opportunity to try out!)

Share this post


Link to post

Yes, I've snorkelled around a shipwreck in Bermuda. It was incredible, definitely give it a go whenever you get the opportunity. 

 

Never have I ever lived outside the city.

Share this post


Link to post

Yep, I live in the suburbs currently, but a long time ago kitten Snow lived out in the boonies. I really want to live in a big city for a while, I think it would be valuable experience for me.

Never have I ever have I gone movie-hopping. Like, when you go to see one movie, and then after that movie you sneak into another one. 

Share this post


Link to post

Nope, neither have I. I was raised to have more respect and courtesy than that.

 

Never have I ever owned a car. 

Share this post


Link to post

I did.  A fellow artist tabling near me at a market gave me one of her soaps, and I put it in the care package I was putting together for a friend getting surgery.

 

Never have I ever had a pet 😞

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×